10 Kasım 2016 Perşembe

HİÇ DÜŞÜNMEZMİSİNİZ

Uzun zaman oldu blogda yazmayalı ama blogda yazmıyoruz diye kağıtlara yazmıyoruz anlamına gelmiyor bir türlü vakit bulamadım yazdıklarımı blogta paylaşmaya.

İstanbulda hafif yağmur var bazı bölgeler de güneşli yollarda olan bir insan müziğin sesini kapatın yağan yağmura ve güneşi her gün yeniden doğduran rabbine binlerce şükür etmeli şükürler olsun rabbimize...

Gökyüzü nazlı bir beyaz içinde mai göstermek istemiyor yeşiller içinde sonbaharın etkisi ile sarıya dönen çam ağaçları denizin kokusu hali hazırda burnunumdan içine giriyor devamlı ve beni düşünmeye sevk ediyor.

Rabbimiz hiç düşünmezmisiniz diyorya yüce kuranda düşünüyorum beyazım yanımda üç ayı aşkın ben onunla yazıyorum yazdıklarım yazacaklarım beyaz mai güzel bir yol var bu yolda niceleri geçti gönül erbapları geçti bu yol yüce yaradanın rızasına giden yol bu  yol efendimiz Hz.Muhammed Mustafa s.a.v yolu şükürler olsun bu yolda yürüten rabbime şükürler olsun hiç düşünmezmisiniz sorusunun muhattabı olduğumuz için şükürler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder