8 Mart 2015 Pazar

ÖZLEM

Uzun zamanın anısına uzun zamandır paylaşmak istediğim yazım,nasıl yazmakta geciktiysem bu yazıya özlem içerisinde olduğumun ifadedir ve yazıyı düşünmemdir.

Özlem...

Hep bir özlem içerisindeyim her yerde seni arıyorum sağa-sola bakıyorum ve en sonunda sahi kenarında denize bakıyorum biliyor musun  ben nasıl denizin karşı tarafındaki uçsuz bir uzaklıkta olan denizin kenarını göremiyorsam sen sanki bana o kadar uzak olduğunu hissediyorum sonra gökyüzüne bakıyorum bir yıldız parlıyor sanki buradayım diyorsun ama o kadar uzaksın ki ne ben sana neden sen bana gelebilirsin.

  Sonra bu gelmeyişinin düşünürken rüzgar esiyor birden yine o güzel kokun sarıyor her yeri tam o güzel kokun içimi aydınlatırken rüzgar kesiliyor ve yıldız yerine güneş doğuyor gökyüzüne güneş gibi ısıtıyorsun içimi fakat ne olduysa oldu bulutlar giriyor aramıza ve kavga eden bulutların arasında beni görmeyişinin üzüntüsüyle yere yağmur katreleri gibi yağıyorsun  avuçlarımı açıyorum bir bir ellerime alnıma düşüyorsun ben ya ben sen ağlarken ben raks


ediyorum ama gözlerimden katreler seninle karışıp yüzümde yere inip çarpıyor sonra bulutların kavgası bitiyor ey sevgili...

İşte ben seninle gülüyor seninle ağlıyor seninle esiyorum hep seninleyken özlem çekiyorum....


                               maibeyaz/katre/yazılarınengüzeli/tefekkür/düşünme/yazma/şiir/mai/özlem




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder