12 Ocak 2015 Pazartesi

BAKAMIYORUM BEYAZ

 Hep seni anlattım,senden bahsettim seni yazdım yokluğunla kağıtlara şikayet ettim,yanımda olma hayaline rabbime şükrettim.

  Bugün yine seni gördüm bir kar tanesi gibi bembeyaz ve sessizce iniyordun  merdivenlerden mai gökyüzü güneş ışıltıları raks ediyordu sen ise tek tek merdivenlerden iniyordun ellerin cebinde tebessümle ve en son ki merdivenden inince gökyüzünün o raks edişine bakıyordun kafanı usulca etrafına bakarken ben aradan çekiliyordum beni görmeyesin diye beyaz bulut arkadaşlarım giriyordu araya ne sen bana nede ben sana bakamıyordum  o yüreğindeki tebessüm gitmişti o kar tanesi yüzünden aşağı katre olup dökülüyordu beyaz bulut arkadaşlarım da bunu görünce ağlıyorlardı yer yüzüne ben ise yıldırım olmuş gibi bir sinir kaplıyordu bedenime insem yanına zarar verir miyim kaygısı var içimde dayanamadım ben yine sana zarar verdim ve bakamadım güzel yüzüne sen kar tanesiydin katre olup geldin yüreğime ağlasam gidersin diye ağlayamadım onuda beceremedim ne sana bakabildim nede arkadan ağlayabildim ama yüreğimdesin ya ben tebessümlerim seninle...

                                                  mai/beyaz/gelecek/ist/kar/katre/krm/cngz/menteşe///

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder