5 Ekim 2015 Pazartesi

BAK EVLADIM

Karadenizin hırçın duygusu var sende evladım,aşk sevdamı eritecek bu hırçınlığını yada başını eğmen için acımı düşecek yüreğine..

Karadenizin poyraz yeli var sende estin mi önünü göremiyorsun ne durduracak seni bir ağaç bir direk söylesene yüreğin ne zaman dinleyecek yüreğini.

Karadenizin karası kalbini sarmadan bir deniz havası alıp bir düşün evladım hayatı ne yaptım ne yapmak istiyorsun denizin ortasındasın karalıklara varmadan sahile ulaşmak için neyin var elinde bir iki üç diyebiliyormusun.

Bak evladım masam dağınık ama yüreğim öyle değil hırçın mıyım evet ama eyvallah çekmesinide bilirim eyvah çektirmesinide bilirim.vesselam.

  üstada pirime sevgi ve dua ile EYVALLAH mai beyaz.zübeyir cengiz menteşe


kara#beyaz#düşün#abi#pir#sen#yinesen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder